My high school year in Missouri Valley, Iowa

GAST GEZIN

Haii,

Maandag ochtend kreeg ik een appje van een klasgenoot "Aimée je bent van de ayusa site af!" Ik was natuurlijk super enthousiast want eigenlijk betekend dat maar 1 ding: je hebt een gast gezin!

Vandaag in de pauze op school belde travel active dus ook om het goede nieuws te vertellen. Ik kom bij Diana en David Hodges te wonen in Missouri Valley, Iowa! Zei hebben 2 kinderen die alle 2 het huis al uit zijn. Zach en kelsey. Kelsey is getrouwd met Steven en zij hebben 2 kinderen: blake (8 jaar) en Ember(1 jaar), super leuk dus!

Diana haar hobby is scrabbooking, ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel vet (;

Missouri Valley heeft ongeveer 4.000 inwoners en de grote steden liggen al op ongeveer 25 minuutjes rijden, dus dat is super chill.

De high school waar ik op kom heeft super veel sporten en heeft ongeveer 300 leerlingen, als ik het goed begrijp was dat best veel.

Ik heb er echt super veel zin in en kan niet wachten om echt contact met hun op te nemen !

Reacties

Reacties

Britt

aaaaah superleuk ! ????

Nikki

Klaar dat afscheidsfeest maar komen ????

Nikki

Laat*

Karianne

Hee we worden buuren ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active