My high school year in Missouri Valley, Iowa

Kleine update

Hoi iedereen!

ik ben alweer 92 dagen in het mooie iowa, 3 maanden dus. :0 langzaam maar zeker begint het hier herfst te worden.. De tempratuur daalt van 30/35 graden naar 25/20 graden (en dat in midden oktober :D) en de blaadjes aan de boom worden oranje en rood. z'n beetje elk huis heeft nu halloween decoratie buiten staan, wat echt best cool is om te zien.

De laatste 3 weken waren gewoon normale schooldagen. Footballgames op de vrijdag avond waar je doodvriest, want savonds koelt het heel erg af. (begin ik nu mijn winterjas te missen??) kampvuur en veel xc meet's. Ook ben ik naar mijn eerste hunted house geweest. Nohhhhh ik was bang. Ik mocht natuurlijk voor op lopen, door een bos, in het donker, geen licht en overal rare mensen die je laten schrikken. Verlaten camping, verlaten ziekenhuis, het decor was eng hahaha. Al met al was het wel erg leuk!

Een iets minder leuk nieuwtje, aimee is geblesseerd. Vraag me niet hoe en wat, tis gewoon een enkel due gezwollen is en pijn doet, dus ik hardloop al niet meer voor 3 weken ): en het seizoen is volgende week al over! Nooit gedacht dat ik hardlopen zo kon missen.. Maar des ondanks wel al 2 medailles binnen omdat mijn team 1x 1e was in een meet en een keer 2e was(: volgende week hebben ze districs en misschien wel een kans om dan door te gaan naar state! Hopelijk kan ik snel weer sporten want amerikaans eten en niet sporten is geen goede combinatie!!!

Als me enkel een beetje snel heelt, kan ik over 2 weken beginnen met basketbal! Ik heb geen idee of ik daarmee blij mee moet zijn of dat ik vast moet gaan huilen.. Met gym haatte ik basketball altijd met heel mn leven, maar ben wel benieuwd naar 'echt' basketball. (:

verder gebeurt er hier eigenlijk niet zo veel bijzonders. over 12 dagen is het al halloween, 38 dagen tot thanksgiving en 67 tot kerst! Een heleboel feestdagen komen er aan, ik ben benieuwd!(: ohja, 210 dagen tot graduation, de tijd gaat snel!!

groetjes!

Reacties

Reacties

Sara

Hee, ik had een vraagje over je high school jaar! Kun je me een email sturen naar saradoedens@gmail.com?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active