My high school year in Missouri Valley, Iowa

De tijd vliegt voorbij!

wauw.. Me laatste blog was op 1 januari, whoops!!! Heb er helemaal niet meer aan gedacht, sorry alvast als dit blog dan ook erg lang dradig word en saai haha. Laten we maar meteen beginnen met januari, kou.. Sneeuw.. Vies weer. T was nog echt winter. 20 Janiaru was mijn verjaardag, het was een normale schooldag, mensen feliciteerde mij met een knuffel of ze zeiden het gewoon, geen hand en drie kusjes dit jaar. Waar ik eigenlijk totaal geen probleem me had (: 's avonds zouden we gaan etn bij pizza ranch, gewoon met ons gast gezin, dus ik had me joggingpak aan, geen makeup, me haar stond alle kanten op, hadden me gastouders een surprise party geregeld! Super leuk, lekker pizza eten met vrienden en family. Al met alceen geslaagde 18e verjaardag! Ookal was dat zonder alcohol :p

6 dagen later, 25 januari, stapte ik het vliegtuig in om naar san fransisco te gaan! Zoals de meeste wel weten was ik me paspoort dus kwijt geraakt.. Vraag me niet hoe en wat, want ik heb geeeeeeeeeeeen idee hoe ik dat voor mekaar heb gekregen. Maarja,chet nederlandse comsulaat was alleen in new york en san fransisco. Dus aimee moest ff een dagje naar sf om een nieuw paspoort aan te vragen. Ik kwam 25 januari daar dus aan, werd opgehaald door een oud vrouwtje en mocht daar de nacht door brengen, sochtends gaf ze me granola en melk ihihihi, vgm was ze een beetje dement. Maar erg aardig dat ze me in huis nam. Zij bracht me vervolgens naar het ayusa hoofdkantoor, waar iemand me naar het nederlandse consulaat zou brengen. Eenmaal aangekomen daar duurde het serieus nog geen 5 minuten -.- ben ik helemaal daar gekomen voor een gesprekje van 5 minuten hahaha, maarja daardoor had ik nog wel een beetje tijd om wat van de stad te zien en om 4 uur smiddags moest ik toch ook weer richting het vliegveld om terug naar iowa te gaan. Leuk dagje gehad daar!

In februari hebben we volgens mij niet zoveel speciaals gedaan, het basketbal seizoen was over en druk bezig geweest met school hahah.

In maart begon het nieuwe seizoen voor sporten, ik had de keus tussen track, golf en soccer. Nou ik dacht, beetje winter vet verliezen, aimee gaat track doen, maar na 3 dagen practice deden me schenen alweer pijn, had ik last van me kuiten. Dus ik ging denken, en ik had iets best welcgrappigs bedacht. laten we maar stoppen met track en golf gaan doen. Ik had geen zin om weer de helft van t seizoen niet te kunnen rennen door de pijn enz, dus ik ga lekker golfen nu, ben benieuwd hoe dat gaat hahahaah. Heb er in elk geval een lange tijd profijt van denk ik, je verleert golf niet zo snel. We hebben nu een week practice gehad, en vind het eerlijk gezegt ook nog is super super super leuk hahahah. Im such a nerd hahah.

Ook in maart hadden we een schooltrip naar washington DC! Wauw, dat was zooooooooo onwijs gaaf, weet opeens zoveel meer van de amerikaanse history. We hebben veel memorials bekeken en een paar museums bezocht! Het was zeker een geslaagde trip (:

ohjaaa en het is pasen vandaag, normaal zou ik een paasontbijtje hebben, boom slepen en verkopen, paas dinner en dan s avonds het paasvuur en uitgaan. Hier is het de dag door brengen in joggingbroek hahaha, en paaseieren zoeken voor ember. Paaseieren als in, plasticeiren waar je kleine kadootjes in kan stoppen hahaha, moeten we in nederland ook gaan doen.

over 3 weken is het al prom, graduation is over 1 maand en 19 dagen, nikki komt al langs in 56 dagen en dan over 83 dagen ga ik alweer naar huis, de tijd gaat nu wel echt snel en ik probeer van elke minuut te genieten. Maar ik kan nu wel zeggen, ik ben 'ready' om naar huis te gaan en alle nederlandse tradities en eetgewoontes weer op te pakken (:

voor je het weet ben ik weer thuis dutchies, geniet er nog maar ff van hahahah.

Groetjes!!

Reacties

Reacties

Britt

"En alle nederlandse eetgewoontes weer op te pakken" la bomba ijs en nutella met stokjes wiehieeee

Monique

Hahahahahahafah britt... De nutella staat te popelen in de kast!

Britt

Hahah ik had niet anders verwacht!

Diana Hodges

Now in English ????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active