My high school year in Missouri Valley, Iowa

Nog maar 34 dagen!

Hoii,

4 dagen geleden kreeg ik het verlossende telefoontje: GESLAAAGD. Na 5 jaar heb ik toch mooi mijn havo diploma binnen. Ik kan nu officeel zeggen dat ik een jaartje naar Amerika ga. Nu komt alles toch wel echt heel erg dichtbij, nog maar 34 dagen en dan zit ik al in het vliegtuig op naar missouri valley! Om mijn leven hier even achter te laten en helemaal op te gaan in het amerikaanse leven: hallooo donuts, pancakes, mc donalds en liters cola. En hallo 10 kilo op de weegschaal.

Ik heb ondertussen mijn gastgezin al whatsapp aangesmeerd ( amerikanen kennen geen whatsapp????) en al een paar keer met ze geskypet. Zo ver ik ze gesproken heb zijn het echt super lieve mensen die overal voor open staan. Maar ik moet natuurlijk niet te veel verwachtingen hebben want dan kan het alleen maar gaan tegen vallen.

6 juni was er een informatie bijeenkomst van travelactive. Hier kregen we de laatste informatie over het vertrek en alle dingen waar je tegen aan kunt lopen tijdens je jaar Amerika, en natuurlijk om niet te vergeten, we kregen het geweldig mooie ' I love high school' t-shirt. Na alle presentaties hadden we tijd om met oud exchange students te praten, door alle ervaringen en verhalen kreeg ik alleen maar meer zin om te gaan! we hadden met een paar meisje afgesproken om na de bijeenkomst lekker tapas te eten, wat zeer geslaagd was natuurlijk. Dit was alweer de allerlaatste keer dat ik mijn, immiddels, vriendinnen zag voor dat we allemaal vertrekken.

Ik hoef alleen nog maar het visum te regelen en dan ben ik helemaal ready 2 go!

je kan trouwens aan de rechterkant je email adres invullen als je een mailtje wil krijgen als ik een nieuw blog online heb gezet. zo kun je alles volgen wat ik ga doen in dit jaar.(;

groetjesss, aimée

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active