My high school year in Missouri Valley, Iowa

Eerste dagen in the states

heyy,

dit is alweer mijn 4e dag in missouri valley! Zaterdag ochtend 10:55 vloog ik richting chicago, heel het gezin en 2 vriendinnen gingen mee om mij uit te zwaaien. Natuurlijk een paar tranen gelaten en toen begon ik me toch echt wel te beseffen dat ik een jaar weg zou gaan. eenmaal in het vliegtuig was ik maar al te blij dat ik de vlucht had gehaald maar al gauw kwam de stress of ik me overstap wel ging halen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en heb ik beide vluchten gewoon gehaald. (:

diana, david, kelsey en baby ember stonden me op te wachten in omaha, een mega bord mee met mijn naam er op! Super leuk! Natuurlijk meteen uit eten geweest toen ik aan kwam en tot op de dag van vandaag zijn we alleen nog maar uit eten geweest, heerlijk luie amerikanen dus.

Me gastouders zijn zover ik ze nu ken echt super lieve mensen en ze doen er alles aan om me thuis te voelen! we zijn al wezen shoppen en gister, maandag, zijn we naar een softbal game geweest van de oude high school van david. Het was 'maar' 2,5u rijden, maar al met al was het super gaaf, iedereen had shirts aan van de school en juichen en gek doen. Super gaaf om mee te maken!

tot nu toe heb ik echt heel erg naar mijn zin en kanniet wachten tot school begint!

Reacties

Reacties

Manette

Hey Aimee,wat leuk om je zo te gaan volgen!Ik had je natuurlijk al via de chat gesproken maar dit is ook keileuk!Ken jij trouwens ook een meisje van jou groep die Hulsebosch heet?Ik hoorde vd week hier iemand die ook iemand kende die ging!Uit eten is dat de Mac of chic?
Heel veel plezier liefs Manette xxxx

Aimée

Hey!!
Nee geen idee, ken haar niet. Uiteten betekend mac, subway, pizzahut etc.. #help

Groetjes!

Femke

Heyy, je kent me niet maar ik vind het leuk om blogs te bekijken omdat ik volgend jaar ook een jaar high school wil doen. Nou had ik een vraagje, waarom ga jij niet naar New York? Ik dacht dat iedereen ging.. En waarom ben je er nu al want ik dacht dat je rond augustus zou gaan. Ik hoop dat je antwoord, groetjes Femke

Aimee

Hai femke!
Super leuk dat je ook een jaar hugh school wil doen!
Mijn gastgezin vroeg of ik eerder wou kimen ivm vakantie en dat ik dan beter konnen wennen aan her engels enz. Daarom ga ik niet naar ny. En het ligt maar net aan je gastgezin en wanneer school begint: qua vertrek datum.
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active