My high school year in Missouri Valley, Iowa

Eerste schoolweek!

hoiii,

ik heb dus echt geen idee waar ik moet beginnen? Ik heb zo veel leuke Dingen meegemaakt deze week.

Om te beginnen heb ik me eerste football game gezien vorige week vrijdag. wat een team spirit wauw. ik heb echt geen idee hoe football werkt, maar hou het er maar op dat het allemaal jongens in super strakke broeken (pluspunt(;) elkaar aan het aanvallen zijn. elke wedstrijd hebben ze een thema hoe het publiek verkleed moet gaan, de eerste game was het black out dus iedereen moest in het zwart en de vorige game was neon dus iedereen neon kleren aan haha. Na de football game zijn we nog metceen paar mensen gaan bowlen.

Maandag 1 september had ik dan toch echt mijn eerste schooldag na zn 3 maand lange vakantie.. Gelukkig had ik de school al vaak gezien en kon ik al me lokalen ook heel makkelijk vinden.

Alle vakken die ik heb zijn ech super makelijk. Met gouverment praten we zn beetje elke les over van alles. Mijn wiskunde, (de moeilijkste die er is) is net wiskunde uit groep 8 fso en iedereen vind t super lastig haha. Met biology moeten we nu insecten en blaadjes vangen, dus dat ook mooi easy. Film appreciation kijk je alleen maar films(: american lit is wel erg saai want t enige wat je doet is essays schrijven, en met us history praten we alleen maar over hoe je een leider word.

Elke dag na school heb ik xc practice, soms hardlopen we 2mile en soms 6mile dus dat is echt suuuuper zwaar. De 2e dag van school hadden we al onze eerste wedstrijd! ik was best wel zenuwachtig ervoor omdat iedereen zo snel is enz,cen nog nooit op spikes had hardgelopen. Na de meet dus ook megaaaaa blaren. Dus ff niet kunnen hardlopen nu. Vandaag hadden we weer een meet dus heb me team maar heel goed aangemoedigd.

Ennu komt het leukste van allemaal: aimée word een cheerleader hahahahah. Ik mocht donderdag mee trainen, dus ik dacht heel chill gwn ff kijken hoe het gaat enz. Kreeg ik 2 cheers en die moest ik oefenen, en dan voor iedereen even lekker voor doen. ik moest dus echt nog try-outs doen voor cheer haha. Nu gaan 2 meisjes me helpen met alle cheers en misschien cheer ik vrijdag al me eerste football game! Spannend!! En voor wie denkt dat ze 'trucjes' fso doen, dat doen ze niet. Het is gewoon lachen, dansje doen en schreeuwen.

ohjaa en me schoollunch?? Niet te eten. deze week hadden we corndogs, pizza, buritto, cheeseburger. Allemaal 'fast food' dus. Nou dacht ik, ze hebben ook salade bar, geen probleem dus. Nou de sla is bruin en de dressing is net water hahahah. maar ik kan de wel om lachen, volgend jaar zijn de extra kilo's ook weer zo af.(:

elke dag dat ik hier langer ben ga ik steeds meer van dit land houden. Wat onwijs gaaf en soms toch ook onwijs Apart. Zo anders dan nederland, maar dit is juist wat het zo leuk maakt. Ik vermaak me hier wel voor een jaar. (:

Reacties

Reacties

Nikki

Zoo gaaf! Geniet er maar van want het studenten leven volgend jaar is zwaar hoor ????????! En die extra kilootjes zullen er in ljouwert nog wel meer worden ????????????! Veel plezier nog emm! ????

????????

Aimeeeee beast

Mom

Not all of us are fat ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active