My high school year in Missouri Valley, Iowa

Nog 3 weken te gaan....

me laatste blog begon met, whoooops me laatste blog was op 1 januari. En nu denk ik hetzelfde, me laatste blog is al weer z'n 3 maand geleden. blogs schrijfen is niks voor mij hahaha. om maar weer even terug te gaan in de tijd... Begin april werd ik gevraagd door matt om met hem naar prom te gaan! Ik kwam thuis van school en me hele slaapkamer was versierd met ballonnen en groot aan de muur hing een poster: will you fly up to prom with me? En dan dat huisje van up enz er opgetekend haha echt super cool!! En dan 18 april was het dan zover, prom dag! Oaar dagen er voor heb ike nagels al laten doen dus daar hoefde ik me geen zorgen meer over te maken. Tegen 12uur zat ik alweer bij de kapper om me haar te laten doen, daarna me makeup gedaan, jurk aan, want tegen 3uur kwamen vrienden langs om even fotos te maken. Daarna naar de golf course om fotos te maken, daarna weer naar iemands huis toe om fotos te maken, en zn honderd fotos verder was het tijd om naar de school te gaan. Het begon met se 'grand march' iedereen zn naam werd genoemt met zijn/haar date en die moesten dan t podium oo, ff snel foto en dan klaar. Na die tijd WEER duizend fotos gemaakt met iedereen, en toen was er n dinner op de school, savonds was er een dance tot zn 12uur en daarna after prom! Dit was n half uur rijden met de schoolbus, het was zn 'speelhal' met bowlen etc, echt super vet!! We waren tegen 5 uur weer thuis.

verder moet ik zeggen dat golf echt een geweldige sport is hahaha. ik hou dr van! T ging opzich nog best goed het seizoen, als ik varisty had gespeeld had ik zelf n medaille kunnen krijgen! Haha helaas speelde ik JV.

3 dagen voor graduation was de grote dag, tegen 5 uur stond ik al buiten klaar want dat is wanneer me ouders en broers en aanhang aan zouden komen! Maar natuurlijk was de weg die ze nodig hadden afgesloten en kwamen ze zn 1/1,5uur later haha. Heeeeeeeeel erg leuk om iedereen weer te zien na zn lange tijd! Had helemaal nie het gevoel dat ik ze zolang niet gezien had, net alsof ik ze 3 dagen geleden nog had gezien, erg appart. Kheb ze de leukste plekjes van iowa laten zien en de dag er op gingen me broers ookal weer verder op reis, hun moesten nog helemaal rochting vegas rijden! Me ouders bleven tot graduation. Hier is graduation voor veel mensen echt een 'big deal' ze maken de ceremonie best emotioneel, je kan rozen geven aan de mensen die je wilt bedanken etc. het is voor hun echt een afsluiting en een begin voor een nieuw hoofdstuk volgens mij, ze hebben namelijk heel hun leven bij de zelfde mensen op school gezeten. Tijdens graduation erg veel fotos gemaakt, en na graduation had ik me grad party! Veel eten en afscheid genomen van al erg veel vrienden enz waarmee ik gwn op school mee omging. Echt heel gaaf om een keertje mee te maken! Ook stond er een tafel met fotos van mij, scrapbook etc, helemaal zn tafeltje vol herinneringen, dit had zn beetje iedereen op hun grad party, best leuk om te zien. (:

de maandag na graduation ben ik nog een weekje met me ouders gaan reizen! We zijn naar south dakota geweest, mt rushmore en de badlands en vanuit daar door naar colorado de bergen in! Heerlijk even een weekje weg van alles en tijd met me ouders! Zondag vloog ik weer terug naar mijn gastgezin want zondag avond zou nikki aankomen om hier 2 weken te blijven!!(:

dus volgens gaat mijn nederlands wel goed zijn nu ik al zn 3 weken straight met nederlanders ben hahah. Ik heb vandaag hier nog precies 3 weken, en heel eerlijk gezegt, ik kan niet wachten om weer naar nederland te gaan! Ja, ik heb dit jaar wat van de amerikaanse cultuur geleerd, maar volgens mij heb ik veeeeel meer geleerd over mezelf en hoe erg ik van nederland en me familie hou haha (: We hebben het nog zo slecht niet in nederland kan ik zeggen. Dit is waarschijnlijk me laatste blog, de laatste weken hier nog zoveel mogelijk afspreken met vrienden en dan zijn we er klaar voor. 19 juni sta ik weer op nederlandse bodem. Feestje bij mij thuis (;

groetjes!!!!

Reacties

Reacties

Kelly

Supergaaf om je weer te hebben gezien Aimee! Volgens mij heb je het echt wel goed getroffen daarginds. Wij zijn inmiddels weer op Nederlandse bodem en kunnen niet wachten tot 19 juni... Tot snel!!

Paps

Ben zo trots op jou toppert????????

Paps

Smily's zijn vraagtekens zo te zien. X

Brittttttt

Dikke fissa op 19 juni

Manette

Superstoer wat jij gedaan hebt,is vast niet altijd makkelijk geweest!Maar deze ervaring pakken ze je nooit meer af!
ben heel benieuwd naar jou amerikaans tukkeraccent!
Tot heel gauw!
Liefs H&M&D&K xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active